Monday 11 September 2017

Mana Macam Nak Forex Principale


Pagina ni khas untuk newbie yang nak Belajar macammana nak commercio FOREX. perkara primo yang kita kene tau ialah macammana nak COMMERCIO. Macam mana NAK alberino aperto (entry-iaitu berjual beli Dalam forex) ok sedikit penerangan ringkas tentang forex. kita boleh Untung bila kita BUY (LONG) atau pon Beli dan selepas kita beli Naik mercato. kita boleh Untung atau bila kita SELL (SHORT) pon Jual dan selepas kita Jual Turun mercato kita boleh Rugi bila kita BUY TAPI Lepas kita acquistare Turun mercato kita boleh Rugi bila kita SELL TAPI Lepas kita naik..faham mercato vendere x. ok contoh ni. OK para BAKAL Pelajar sekalian. cuba Lihat schermo Photo diatas colpo saya. ITU dua dua saya punya akaun. conto dal vivo. tgok berapa profitto yang ada kat situ. sendiri ingat EA huhu .. ok Nampak x ammount 86 Dalam screenshot yang bawah tu. ITU ialah 86pip. Macam mana kita boleh Untung Dalam forex Jawapan: Kamu ada USD 100 conto kamu Dalam trading. kamu commercio Akan akaun kamu ITU. ok .. Kalau modale (Capital) Ada USD 100. nilai yang Selamat untuk kamu commercio ialah maksimum 0.20sen untuk Satu sacco atau 1 pip. misalannya kamu acquistare ketika di prezzo matawang EURUSD (Euro vs USD). kamu acquistare ketika di prezzo berada pada 1.3000. kemudian selang dua marmellata di prezzo semasa berada pada 1.3030. maksudnya apa. maksudnya kamu Sudah positivo 0,0030 ataupun bersamaan 30pip. katakanlah kamu ingresso dengan sacco 1pip0.20 pada di prezzo 1.3000 dan di prezzo sekarang berada pada 1.3030 Jadi. kamu Sudah Untung 30pip così sekarang kamu Sudah Untung sebanyak 0.20x30pip USD 6. posizione tetapi..ingat kamu Belum vicino Lagi ianya dianggap galleggiante TAPI galleggiante positivo .. kemudian kamu vicino posizione di acquisto kamu Tadi. Dan USD 6 akan masuk keladam equilibrio akaun kamu così totale Adalah akaun sekarang USD 106 (modale USD100untung USD6). Eleh. USD 6 nak Buat scimmia. Weh USD 6 cuba kali 3 berapa RM18 tau tu setakat ingresso Satu Jek Jek sehari. Amik la KONSISTEN kamu Buat USD 6 sehari RM 18 sehari. dua cukup Minggu commercio (10 hari) kamu ritirare dapat USD 60 RM 180. sape nak Bagi. ITU USD 6 kalau macam screenshot saya kat atas tu Satu ingresso 80pip. kalau 1 pip 1USD berapa kalau 1PIP saya Bukak 10USD berapa sehari Untung. ada orang Buat profitto sehari commercio profitto boleh tampung sebulan punya perbelanjaan. tetapi Bukan Senang nak dapat semua tu KENE Belajar KENE BERKORBAN. saya dah 4 tahun commercio saya tau lah APA yang saya dah korbankan dan APA yang saya dah Belajar aru boleh profitto Buat Lagi banyak dari screenshot ATAS tu. ok masuk dah bab ke-2. eh ada bab ke. ok untuk commercio kita kene ada Analisis. newbie untuk yang betul2 grave nak menceburkan diri Dalam bidang forex ni saya akan bantu. saya Akan Bukak kelas Secara linea untuk Belajar Analisis yang semplice Mudah dan dan pastinya profitto boleh Buat yang konsisten. Terdapat pelbagai cara untuk Analisis ada yang indicatore guna, ada yang notizie guna untuk commercio ada yang analisi tecnica, fondamentale, nudo commercio grafico. macam macam .. Terus Terang saya guna nudo di trading grafico. Indicatore Tanpa. Contoh Mudah base nudo grafico Analisis: Supporto e faham resistente x supporto e resistenza tu scimmia. x faham ok fondamentalmente sostenere dan ni resustance menunjukkan dimana zon zon yang possibile mercato Akan Buat U-turn. tgok foto ATAS tu. Supporto sampai mercato dia mantul Naik bila sampai mercato resistenza dia Turun. aaa ni Baru base sikit je nak Tahu Lebih lanjut. ada kelas nanti saya Buat gestione del denaro ni penting. xkira betapa Hebat pon seorang Tader tu TAPI kalau gestione del denaro dia sicuro. semua dia sicuro. Dalam forex pergerakan kita mercato boleh Baca tetapi probabilità (KEBARANGKALIAN) bergerak mercato melawan Analisis Kita tetap ada. così situ gestione del denaro lah datangnya. contoh: Ali deposito USD 100. maksimum sacco alu boleh buka ialah usd 5. katakanlah Ali ingresso 1 pip USD 5. kalau dia positiva 10 pip dia dah Untung USD 50. besar tu Untung. TETAPI. mercato kebarangkalian bergerak melawan Analisis kita ITU tetap ada. mercato katalah bergerak melawan ALI Jadi sampai 10pip negativo. ALu dah Rugi USD 50. kalau dia gerak negativo 10pip kalau dia gerak Lebih. Abis capitale KENE Telan. sesiapa yang Serius nak Belajar commercio del forex. saya Akan Bagi Money Management Dalam Bentu Excel. GRAVE ok NAK Belajar FOREX. kepada sesiapa yang grave nak Belajar boleh Daftar kat bawah ni ada modulo online. Daftar lah Jangan Malu-Malu. ok Terus Terang nak Belajar tassa di base ade yang akan dikenakan. tak Mahal. ada dua Jenis pagamento 1) RM50 (Kelas linea di base Forex) Silibus: a) Qual è Forex Trading (Apa itu forex perdagangan) b) Come fare soldi con il trading c) Metatrader 4 Interface Platform (Come utilizzare) d) Money Management . e) Trading analisi di base (Basic Support e Resistenza, Fibonacci di base, di base Candlestick Pattern) f) rischio e di rendimento e di gestione del denaro. 2) RM100 (Kelas linea di base Forex) silibus stessi diatas seperti Vivo Conto Trading (USD10) Benefit Saya Akan bantu dan monitorare conto Live anda dan bantu anda Buat profitto dengan akaun Trading Anda. Dalam Masa sebulan atau kurang saya akan cuba bantu anda growthkan akaun USD 10 anda mengikut Money Management tgok Akhir bulan boleh dapat profitto Silibus: a) Qual è Forex Trading (Apa itu forex perdagangan) b) Come fare soldi con il trading c) Trading Intermedio analisi (supporto intermedio e resistenza, Intermedio di Fibonacci, di base Candlestick pattern) d) BVB (Bull contro l'orso Dominan concetto di mercato - semplice azione dei prezzi) e) rischio e di rendimento e di gestione del denaro. saya Bagi: supporto di gruppo Dalam fb yang akan ditubuhkan nanti. bila studente ada yang la nak Belajar .. Saya Tidak Janjikan Syurga. chewahh. TAPI saya Akan bantu anda menimba ilmu yang Boleh Jana Wang melalui forex. Saya Tidak Akan sruh studente saya ni semua Bagai cari orang Buat affiliazione. saya cuma Akan suruh sahaja mercato studio. Saya Tidak Akan suruh studente saya laburkan duit untuk saya tradekan. tetap saya Akan bantu studente saya commercio akaun mereka sendiri .. Daripada anda berhabis duit Beli e-book forex semua Beli e-book di marketing online yang TAH ape ape. masuk MLM. melabur programma Dalam MLM yang Tidak dijamin Untung. baik anda modalkan sikit untuk menimba ilmu dengan adanya seorang MentorGuru. mungkin ramai yang tertanya Tanya. betl ke boleh Buat duit. betul ke Mamat ni (saya la TU) boleh orang ngajor. Bagus ke sistem dia ok. sesiapa yang nak Belajar silakan. tassa dah dah Murah ni. Dulu kawan saya Bayar RM250 Belajar guna MetaTrader Jek. tak belajer pon Analisis. criniera anda nak Pilih Ingat. nak Berjaya KENE ada 1) MENTOR 2) ilmu 3) DAYA TINDAKAN 4) PENGORBANAN nak Belajar sendiri. boleh pergi kat BabyPips dapatlah Belajar. TAPI kalau guida tiada atau mentore memang makan masa untuk belajr lagi2 newbie yang Tidak Tahu langsung atau Tahu sikit sikit tentang forex. kelas saya Bukan Jalan Mudah atau Jalan pantas untuk Jadi seorang commerciante Yang konsisten tetapi kamu semua akan ada sostenere dari saya melalui gruppo facebook nanti .. ok lah pertimbangkan. sesiapa yang nak Belajar Boleh forma isi kat bahagian NEWBIE OFFLINE CLASSE DI REGISTRAZIONE Pembayaran Boleh Dibuat kepada Mohd Hairuddin Wahit Maybank: 151.146.628.763 SEBELUM BUAT APA APA BAYARAN SILAKAN ADD SAYA skype: kai. wahit dan tulis: NAK Belajar forex nak seguire segnale: click Link Link ni carigold sampai bile nak seguire segnale. bila nak Mahir commercio sendiri .. Nak ada akaun deposito Tanpa boleh klik bandiera kat bawah suora. Boleh ISI FORM INI PERINGATAN: Ini Bukan scremato Cepat Kaya, Saham internet haram, perjudian, perlaburan haram dan sebagainya. Ini Adalah Perlaburan Forex yang SAH dan akan di daftarkan didalam forex menggunakan akaun individu (akaun Milik anda sendiri) Saya Hanya membantu dengan cara mengajar Teknik dan analisi tecnica. Tiada Paksaan Dari Sesiapa Untuk Menyertai Forex Ini. Sebaiknya seorang pemula memang Harus Serius Dalam melakukan latihan Karena dengan commercio Serius akan meningkatkan peluang untuk Bisa memperoleh profitto yang Maksimal. sekarang deposito saya 50 di Octafx walaupun memang Bisa commercio dengan dana yang Lebih kecil yaitu 5. Namun bagi saya hal ini Lebih aman dan Nyaman apalagi ada deposito fx del 50 Assalamualaikum. sy berminat nk Blaja commercio. selain aggiungere kat kat skype fb ade x Sy nak Juga mcm mn nak Jumpa Tuan voi Ade Fb o wechat. sy nak Blaja Terus NGN Tuan BLH. sy nak Blaja Terus NGN Tuan BLH. saya Serius nak belajar..mcm mana caranya boleh whatapp saya fare 60.143.846,157 mila Blh socchiusa melalui gruppo wasap atau telegramma 0.104.645,376 mila Kelas Forex Teknik quot 100 PIP quot amp segnale percuma Kandungan Kelas Forex quot Teknik 100 PIPS Sehari. quot: Sesi Principiante: Asas Forex dan cara mengunakan Metatrader Sesi intermedio. Notizie amp Nudo Trading - Teknik 100pips Sehari Sesi Advance: swing amp tecnico Trading - Long Term Trading Kelas (Personal Coaching) dijalankan di Seluruh Negara pada hari Ahad atau Rabu di Kawasan sekitar. Johor, Kedah, Kuala Lumpur, Malacca, Seremban, Port Dickson, Kuantan, Chini, Perak, Miri, Kota Kinabalu, Sandakan, Bintulu, Kuching, Klang, Terengganu, Kerteh, Pulau Pinang, Labuan, Puchong-Putrajaya, Kelantan, amplificatore Langkawi Kerteh Kelas Juga Boleh diambil Secara linea Pendaftaran boleh dibuat di. OIIM. co. nr Maklumat lanjut di. KLFX. blogspotkepada semua Dan Selamat Belajar bagi yang Masih Baru mengenai forex. Bagi saya, menjalani kehidupan sebagai pedagang forex merupakan Satu Kerja yang amat menguntungkan. Tapi dengan Semangat yang besar Tanpa modale tiada guna Juga, TAPI kalau ada modale sikit gioco di parole memadai RM35 Meals Berjaya atau RM3.70 gioco di parole dah memadai. Ia cukup Memorex untuk. Disini saya Akan socchiusa cara mendaftar FOREX. Tapi sebelum itu saya akan terangkan kelebihan forex Secara ringkas. Kalau nak tau Lebih Dalam Lagi lawat web seperti FXCM, Liteforex, babyforex dan macam-macam Lagi. 1. Jual beli matawang maggiore Dan Minore. Maggiore tu Wang Yang besar nilainya Dari minornya. contoh: GBPUSD: GBP - maggiore (Lebih Mahal Nilai). minore in USD (nilai kecil sikit) 2. Jual atau Beli. kedua-duanya mendapat Untung. ni parte yang palizzata mendebarkan dan menyeronokkan. kalau tak pecaya Tanya mereka yang Suka principale forex 3. tempoh masa commercio ialah 5 hari, 24jam. waktu Kita Malesia, marmellata mula 6 Pagi hari isnin, hingga Kul 6 pagi hari Sabtu. 4. dapat Untung, boleh Dalam masuk Wang akaun banca Kita kat Malesia. Parte palizzata Bahagia Bagi Saya. Tiada guna kita Untung banyak TAPI Untung yang dapat kita tak masuk Dalam akaun Kita. Buat masa sekarang asyik Masyuk je ni. sukur la. rasa tu je yang impallidire penting. Sekarang saya Akan socchiusa macam mana nak berFOREX Dalam InstaForex. Pasti semua nak tau kan. SEBELUM SAYA MENERUSKAN ilmu InstaForex. SAYA TERANGKAN KELEBIHAN Instaforex TERLEBIH DAHULU BERBANDING di Più. 1. BILA MENDAFTAR AKAUN InstaForex, ANDA AKAN MENDAPAT fx TAPI bersyarat: a. fx US30 Jika memasukkan modale USD100 ke atas b. fx US200 jika memasukkan modale USD800 ke atas c. fx US1000 jika memasukkan modale USD5000 ke tu atas jerrr dan banyak Lagi. seterusnya ikut cara dibawah. satu per satu. 1. Masuk ke Halaman web InstaForex. copia collegamento ini 2. Klik per i commercianti --- Aprire acccount diretta 3. Klik accetta aggrement. seterusnya..next 4. Isi forma apa yang diperlukan. Dan codice Dalam affialate noombor isikan ini 58774 5. Perlu diingatkan bahawa passwaord anda Tolong ingat dan hafal. Ia penting untuk urusan memasukkan dan dan mengeluarkan dana wang anda. Kalau saya, saya Simpan Dalam buku khas forex. dibawah ini disertakan peringatan sebelum anda Invia modulo di anda: Traders8217 e password investors8217 dovrebbe essere complicato, contengono da 8 a 15 simboli e almeno 2 su 3 tipi di simboli: lettere minuscole, maiuscole e numeri. Simboli speciali can8217t essere utilizzati (mesti ada 8-15 dalamya. ada huruf Besar tamponare kecil abjad nombor 1234567890) password del telefono è una parola si può facilmente dire. È usato come ID client8217s mentre le operazioni commerciali o finanziarie effettuate per telefono. (Apa2 Ger. Nama anda gioco di parole boleh dong hehehe) codice PIN è il più importante durante le operazioni di ritiro. Dovrebbe contenere da 8 a 15 simboli, lettere dell'alfabeto latino solo eo numeri. Si prega di utilizzare i simboli che si possono ricordare facilmente. (NAK Senang sama kan pasword di ATAS Ger.) Se il codice PIN viene perso il suo recupero può essere a lungo termine, a pagamento o un processo impossibile. Setelah anda submit. eun Akan diberikan ringkasan pendaftaran anda bersama dengan non akaun trading. tulis dan ingat. ianya. sila salvare come stampa atau atas tulis di Dalam buku khas forex anda. Ia amat penting untuk dartaf masuk, mengeluarkan wang ke akaun LR anda. 6. setelah SIAP, eun Perlu scaricare Termina l. 7. scaricare terminale di Laman ini instaforexindex. phpxGSI. Klik di trading terminale muat Turun. setelah selesai, scaricare, klik corsa atau installare. 8. setelah selesai scaricare paparan InstaTrader Warna Merah akan Muncul anda di desktop. Klik icona tersebut maka akan keluar terminalplatfom anda trading. sekarang anda boleh membuat trading. Klik akaun aperto. masukkan non akaun commercio Tadi bersama pasword commerciante dan Tukar demo kepada trading dal vivo. klik OK. dinasihatkan anda untuk Daftar akaun demo terlebih dahulu untuk menyesuaikan forex trading supaya mendapat Untung berterusan yang. 9. sekarang anda ada akaun reale Dalam InstaForex. Langkah KEDUA. MEMASUKKAN DANA MODAL 1. sekarang anda Belum ada modale. Così Bagi saya, eun dinasihatkan supaya membuka akaun Dalam akaun Liberty Reserve (LR) terlebih dahulu. 2. Iscriviti membuka akaun ini. 3. setelah SIAP iscriversi, eun Perlu masukkan duit kedalam akaun LR anda ini. Oleh dinasihatkan anda membeli USD dolar dari pedagang matawang. Klik di BuySell LR liberty reserve Dalam web anda akan dapat mengetahui commerciante yang ada menjual matawang usd II. 4. Bagi orang MALAYSIA seperti saya, saya syorkan eun membeli USD dari anda boleh membeli USD melalui Cimbclicks atau maybank2u. Saya amat berpuas hati dengan Khidmat commerciante ini. peringatan: ada yang commerciante menipu seperti nittogold dan sekarang Sudah mampus kerana menipu pelanggan. sila ikut forum Dalam forex untuk mendapat kepastian. 5. setelah itu, eun akan mendapat usd dan anda boleh memasukkan modale anda usd ke Dalam akaun LiteForex. Nota. Anda boleh membeli dan menjual USD modaluntung anda dengan oro-wire. o snapgoldlibertyreserveusdbuy-my. php email Pastikan Andal Aktif kerana semua pembayaran akan dihubungi melalui e-mail. Langkah KE TIGA: MEMASUKKAN DANAMODAL DARI AKAUN Liberty Reserve KE DALAM AKAUN TRADING Instaforex (PIATTAFORMA InstaTrader) 1. sekaang eun mempunyai akaun dan nombor liberty reserve akaun (LR), Dan eun Telah membeli filo USD daripada pedagang matawang seperti oro dan snapgold Tadi. untuk dimasukkan ke Dalam akaun LR anda. 2. Untuk memasukkan modale ke Dalam akaun di trading InstaForex Meta Trader. eun Perlu ke Laman InstaForex Kembali. klik Dan copia collegamento ini 3. sekarang anda berada di web InstaForex yang sicuro atau Selamat. Pastikan ada yang Dalam web betu. Jangan ada kesalahan kerana kita Takut Laman web phishing. 4. Kilk deposito di denaro ---- Pilih KLIK Liberty Reserve Sahaja. Jangan Pilih LR euro. 5. TAIP nombor akaun InstaForex anda Bersama pasword. kemudian anda MODAL isikan. yang hendak dimasukkan sebagai modale pelaburan forex. 6. setelah itu, eun akan memasuk ke akaun LR anda. Isikan seperti biasa dan seterusnya sehingga ke klik yang terakhir iaitu comfirm. 7.sETELAH selesai melakukan 1-6, eun Perlu membuka InstaTrader eun Yang serupa dengan logo Negara kita dan ia berwarna Merah .. 8. aggiornamento tunggu sehingga. wang modale anda sekarang ada di Dalam akaun anda trading. bertrading così Selamat. Langkah KEEMPAT: MENGELUARKAN DANA 1. Sudah tentu bila ada keuntungan anda hendak keluarkan Wang Dan tersebut dimasukikan kedalam akaun banca anda. 2. Quindi, untyuk anda wang keluarkan, eun ke web InstaForex, ke pengeluaran dana deposito di denaro e il ritiro. Untung anda Akan masuk ke Dalam akaun LR anda terlebih dahulu, biasanya mengambil masa kadang2 beberapa marmellata dan tidak Lebih 24 marmellata, - Dari LR, eun boleh Jual Untung kepada oro-wire. dll Dan Wang anda akan masuk ke banca Dalam akaun sendiri beberapa hari kemudian .. sekian Terima kasih. 1. InstaForex kelebihan. Tidak ada caj untuk mengeluarkan dana anda. Anda Hanya di caj Oleh diffusione Sahaja. 2. Kalau anda Amat berminat dengan FOREX anda boleh membeli perisisan Kuasaforex, soluzione WWW, duniafx, dan bermacam2 Lagi. Bagi saya, semua perisian ini Telah saya cuba dan memang semuanya menakjubkan. Semuanya Akan membolehkan anda mendapat keuntungan berlipat ganda. Ada Lagi, Jika eun berminat dengan piattaforma lain, saya syorkan LiteForex dan FXOpen. Selain itu, eun guna Boleh piattaforma di FXCM. semuanya memang Bagus. Questo commento è stato rimosso dall'autore. Dapatkan pengembalian Rebat atau Komisi hingga 70 dari setiap transaksi yang anda lakukan baik maupun profitto perdita, bergabung sekarang Juga dengan kami forex trading fbsasian ----------------- Kelebihan Broker Forex FBS 1. FBS MEMBERIKAN fx di deposito HINGGA 100 SETIAP DEPOSITO ANDA 2. FBS MEMBERIKAN fx 5 dollari HADIAH pembukasu Akun 3. SPREAD FBS 0 untuk Akun ZERO SPREAD 4. GARANSI KEHILANGAN DANA DEPOSITO HINGGA 100 5. DEPOSITO DAN PENARIKAN DANA MELALUI BANL LOKAL Indonesia dan banyak Lagi Yang lainya Buka akun anda di fbsasian ----------------- Jika membutuhkan bantuan hubungi kami melalui: Tlp. 085364558922 BBM. fbs2009 Terima kasih admin. saya Ingin unirsi dan mendalami ilmu forex nie. Harap Tuan boleh bantu. messaggio saya 0172857463 atau email kenshin363gmail fx untuk permulaan yang baik Dapatkan 123 di fx Dalam akun Anda totale fx sebesar 123 fx Bisa dipakai untuk commercio Selama 7 hari Kerja dari fx masuk ke akun Utile Anda Tidak Terbatas Anda Bisa dapat fx Tanpa butuh verifikasi dan notifikasi salam saya eiqin. saya mnt forex ni. BLH WhatsApp saya di NMBR 0126133255. saya bmnt. BLH terangkan kat Saya. salam saya eiqin. saya mnt forex ni. BLH WhatsApp saya di NMBR 0126133255. saya bmnt. BLH terangkan kat Saya.

No comments:

Post a Comment